17.11.14

Προϊόντα που δεν θα αγοράσω ξανά #2

Ήρθε η ώρα για το δεύτερο ποστ με τα προϊόντα που δεν μου ταίριαξαν και άρα, δεν θα τα αγοράσω ξανά.





L'oreal Gel καθαρισμού Ideal Fresh
Χρησιμοποιούσα τον αφρό της ίδιας σειράς και μου άρεσε πολύ, οπότε είπα να δοκιμάσω και το gel. Έχει ένα πολύ ωραίο άρωμα και καθάρισε καλά το πρόσωπο. Ωστόσο, όσο ξεπλενόμουν με το νερό, το πρόσωπό μου άρχισε να με καίει και έγινε κατακόκκινο. Η ερυθρότητα και το κάψιμο διήρκεσαν πάνω από 5-6 ώρες. Το είχα χρησιμοποιήσει και άλλη μια φορά πριν από αυτήν και πάλι το πρόσωπό μου κοκκίνισε, αλλά επειδή είχα πέσει αμέσως για ύπνο, δεν είχα δώσει σημασία. Το χρησιμοποίησε όμως και η μαμά μου και δεν την ενόχλησε καθόλου -άρα, ίσως να είμαι αλλεργική σε κάποιο συστατικό.. Εν πάση περιπτώσει, δεν πρόκειται να το ρισκάρω και έτσι, δεν θα το αγοράσω ξανά.


Jean Iver Reflexion Curl Reviving Smoothie
Έχοντας μαλλιά με μπούκλες, ψάχνω συχνά διάφορα προϊόντα μαλλιών που θα τις αναδείξουν και θα ανατρέψουν το ανεπιθύμητο φριζάρισμα. Η κρέμα φορμαρίσματος από Jean Iver υπόσχεται πως τα κάνει όλα αυτά και ακόμα προστατεύει από τη UV ακτινοβολία. Παρόλα αυτά, δεν μου άρεσε, γιατί δεν καλοσχηματίζει τις μπούκλες, δεν τις αφήνει απαλές (αλλά έχουν μια περίεργη υφή) και -δυστυχώς- δεν αποτρέπει το φριζάρισμα. Επίσης, κάτι άλλο που δεν μου άρεσε είναι το άρωμά της που είναι πολύ τεχνητό.


Oriflame Nature Secrets Hand Cream with Basil & Peach
Η κρέμα χεριών από Oriflame με δίχασε. Από τη μια πλευρά, δεν μου αρέσει το άρωμά της, "κολλάει" και αργεί να απορροφηθεί. Το χειρότερο είναι όταν τυχαίνει να πλύνω τα χέρια μου μετά από περίπου 1 ώρα και νιώθω την κρέμα να φεύγει! Από την άλλη, προσφέρει μια ικανοποιητική ενυδάτωση. Όμως, τα αρνητικά είναι περισσότερα, οπότε δεν πρόκειται να την αναζητήσω στο μέλλον. Στα μειονεκτήματά της είναι και το ότι περιέχει δύο parabens.


La Roche-Posay Anthelios XL Dry Touch Gel-Cream 50+
Το αντηλιακό αυτό μου το είχε προτείνει η δερματολόγος μου και όντως παρέχει πολύ καλή προστασία και όσο το χρησιμοποιούσα δεν κάηκα από τον ήλιο. Οι λόγοι που δεν θα το αγοράσω ξανά είναι ότι ήταν πολύ παχύρρευστο, δεν "καθόταν" καθόλου καλά πάνω στο δέρμα και όταν έβαζα από πάνω κάποιο foundation ή bb cream, το αποτέλεσμα ήταν απαίσιο! Εκτός αυτού, έβγαζε γρήγορα λιπαρότητα και άφηνε το πρόσωπο λευκό!


Apivita Βιολογικό Διάλυμα Πρόπολης
Το βιολογικό διάλυμα πρόπολης έχει γίνει πολύ γνωστό για τη δράση του απέναντι στα σπυράκια και ενώ χρησιμοποιούσα μια κρέμα με παρόμοια δράση που μου είχε συστήσει η δερματολόγος, είπα να το δοκιμάσω. Όντως, μέσα σε 2-3 μέρες τα σπυράκια ξεραίνονται -όπως και με τη φαρμακευτική κρέμα. Ωστόσο, ο λόγος που δεν θα το αγοράσω ξανά είναι ότι όσο το χρησιμοποιούσα, άρχισαν να βγαίνουν κι άλλα σπυράκια. Σταμάτησα να το χρησιμοποιώ και μετά από 1-2 μήνες είπα να το δοκιμάσω ξανά, αλλά και πάλι ενώ είχα 1-2 σπυράκια, άρχισαν να βγαίνουν πολλά περισσότερα.


Σημείωση: Μπορεί τα συγκεκριμένα προϊόντα να μην ταίριαξαν σε εμένα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ταιριάξουν σε άλλες επιδερμίδες και ανάγκες.

Αν θέλετε να δείτε ποια άλλα προϊόντα δεν θα αγοράσω ξανά, μπορείτε να τα βρείτε εδώ.


Ποια προϊόντα δεν θα αγοράσετε εσείς ξανά;


4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το blog σου! Η αλήθεια είναι οτι εμέναα το διάλυμα πρόπολης με βοηθάει πολύ στα σπυράκια και δεν έχω παρατηρήσει να δημιουργεί άλλα. Ισως είναι στο δέρμα σου οπότε ναι μην το ξαναχρησιμοποιήσεις καλύτερα !
    αν θές γίνε κι εσύ μέλος στο blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο και το δικό σου blog και έγινα φυσικά μέλος! :)
      Δεν νομίζω να το χρησιμοποιήσω ξανά. Ίσως το δώσω σε κάποια φίλη μου για να μην πάει χαμένο!

      Διαγραφή
  2. την κρέμα χεριών απο oriflame την είχα και εγώ και δεν μου άρεσε με τίποτα...
    δεν προσφέρει καθόλου ενυδάτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έμεινα απολύτως ευχαριστημένη από την ενυδάτωση που προσφέρει..

      Διαγραφή